اين روحاني شيعه پس از برگزاري نماز جماعت مغرب و عشا، به هنگام بازگشت به منزلش در منطقه حجيره واقع در محدوده زينبيه توسط تروريستهاي وهابي به ضرب گلوله به شهادت رسيد . اين اقدام تروريستي در حالي به وقوع پيوست که شورشيان و طرفدران حکومت فعلي سوريه طرح آتش بس کوفي عنان فرستاده ويژه سازمان ملل به سوريه را پذيرفتند و اين اقدام تروريستي در زمان آتش بس چهره منافقانه شورشيان وهابي مورد حمايت همه جانبه عربستان و برخي کشورهاي عربي را به جهانيان اشکار نمود .
شهيدي ديگر به شهداي راه فضيلت اضافه شد .
ما فرزندان كربلاييم با خونمان با امام زمانمان پيمان بسته ايم
اللم انا نسئلك ان تختم لنا بالسعادة والشهادة
سيد بزرگوار ،ما را نزد مادرت فاطمه زهرا سلام الله عليها ياد كن .
بسم الله الرحمن الرحيم
همواره شنيده ايم كه علماي وهابي دم از محبت و مودت اهل بيت عليهم السلام مي زنند
گرچه در كنار اظهار محبت هر توهيني به ائمه اطهار و حضرت زهرا عليهم السلام مي كنند اما ادعاي محبت نيز دارند .
اما سوال اينجاست آيا واقعا پيروان مكتب اموي ( ويا همان پيروان ابن تيميه و محمد بن عبد الوهاب ) نسبت به ائمه طاهرين علاقه دارند يا بر خلاف آن چه آشكار مي كنند در دل مي پرورانند .
يَقُولُونَ بِأَفْوَاهِهِمْ مَا لَيْسَ فِي قُلُوبِهِمْ وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِمَا يَكْتُمُونَ ال عمران 167
با دهانشان چيزي مي گويند كه در قلبشان نيست و خداوند به آن چه پنهان مي كنند داناست
كتاب تبديد الظلام وتنبيه النيام نوشته ابراهيم السليمان الجبهان
كه استاد سيد كمال حيدري از اين كتاب تعبير به پروتكلات وهابيت مي كند . دراين كتاب نويسنده عقيده باطني وهابيت نسبت به اهل بيت عليهم السلام را آشكار كرده است .
به نمونه هايي از اين مطالب اشاره مي كنيم
در صفحه 9و 10 از كتاب اين گونه مي گويد :
در جاهاي بسياري از كتاب اسم ( جعفر بن محمد ) را در كنار علامت سوال آورده ام تا اين اشتباه بزرگ را كه بسياري از نويسندگان مرتكب شده اند و اسم او را با كلمه صادق آورده اند وآن را لقب و اسم علم براي او قرار داده اند را تصحيح كنم .
در واقع اين نامگذاري يا به عبارت صحيح تر اين پاك شمردن سزاوار نيست بر كسي اطلاق شود كه در مورد او اين همه شبهه وجود دارد و حرف هايي به او نسبت داده مي شود كه پر از كفر و الحاد است چرا كه اگر اين گفته ها از او صادر شده باشد ( كه اميد واريم نشده باشد ) ناميدن او به صادق و راستگو تصديق تمام دروغ هاي اوست .
و اگر اين مطالب از او صادر نشده باشد نيازي به اين نامگذاري نيست و محلي از اعراب ندارد و احتياط در ترك آن است .
علاوه بر اين من اولين كسي نيستم كه در شيوه و سلوك او شك مي كنم بلكه قبل از من هم كساني كه هم عصر او بوده اند شاهد ولخرجي واسراف و قبول كردن هدايا از شيعيانش كه براي او حرام بوده نيز مانند منند چراي كه او استحقاق دريافت اين هدايا را شرعا نداشته حتي گفته شده او خانه اي در بصره به مبلغ سي هزار دينار خريده غير از پول هايي كه به مبلغان و مبشرين و جمعيت هاي سري كه كه در كيان امت اسلامي دست به فساد و تخريب مي زدند عطا مي كرده است .
در صفحه 136 گفته است :
و اين علي رضي الله عنه!پنج سال يا بيشتر خليفه بود .آيا مردم در زمان او جز خون پاكان و عرق ضعيفان و اشك مصيبت زدگان و يتيمان و درماندگان خوردند ؟ و اي كاش اين خون ها و عرق ها و آن اشك ها در فتوحات اسلامي ريخته مي شد ...
و حسن بن علي رضي الله عنهما خليفه گشت و آن را داوطلبانه ترك گفت وقتي ديد خلافت او براي امت محمد چيزي غير از ريخته شدن خون ، عرق واشك ندارد ...
بعد از او حسين رضي الله عنه آمد با تلاشي بيهوده كه زخمي بر قلب اسلام زد كه بهبود نيافت و ممكن نيست كه بهبود يابد تا زماني كه سگان گرسنه اي هستند كه هرگاه اين زخم به بهبودي نزديك مي شود آن را گاز مي گيرند.
در صفحه 161 مي گويد :
سري را فاش نكرده ام هر گاه بگويم (جعفر بن محمد ) از روشن ترين ستاره هايي است كه گروه هاي فراماسونري او را برگزيده اند و قطعا ثابت است كه او يكي از كوردلاني است كه شياطين او را آماده كرده وآرزوي رسيدن به خلافت را در او بوجود آوردند . و آن چه در كتب شيعه و كتب تاريخي جمع شده اشاره روشني به اين موضوع دارد كه اين فرد مذكور دومين موسس عقيده شيعه بعد ازدشمن خدا عبدالله بن سباي يهودي است .او كسي است كه تشيع را از يك انديشه سياسي به يك عقيده ديني تبديل كرد . و او با كمك اين شياطين و توجيهات آن ها بنيان هاي اين گناه بزرگ و زشت را محكم كرد . و براي پيروانش مفاهيمي را گذاشت كه سموم كشنده آن از بين نمي رود . و اين مخفي كاري شديد كه بر مبلغين و پيروانش واجب مي كرده و دستورات شديدي كه در مورد تقيه و به هر رنگي در آمدن مي داده اين مطلب را تاكيد مي كند كه بين شيعه و فراماسونري پيوند عجيبي بر قرار است .
جلد كتاب
و نكته جالب اين كه اين كتاب در شهر جده عربستان چاپ شده و وهابي بودن نويسنده آن مسلم است
ان شاء الله به زودي مقاله اي در پاسخ به اين مطلب با عنوان ( جايگاه اهل بيت در ميان اهل سنت ) روي وبلاگ قرار خواهد گرفت .
حامد مقري